Підготували:
Вчитель історії
Вергун Роман Миколайович
Вчитель української мови та літератури,
класний керівник 8 класу
Вергун Оксана Віталіївна
Тема : Ми- нація єдина!
Мета:
- виховувати в учнів розуміння приналежності до українського народу, його історії, культури, традицій, мови, подвигу героїв, які ціною свого життя боронили рідну землю в різні історичні епохи та в сучасності;
- формувати в учнів розуміння великого історичного та політичного значення цілісності й соборності України, усвідомлення особистої відповідальності за долю держави та народу;
- виховувати в учнів ідею консолідації української політичної нації навколо спільної мети об’єднання всіх етносів України, розбудови соборної України з рівними правами різних народностей та регіонів, побудови правової, соціальної держави на основі єдності, миролюбності та злагоди;
- ознайомити учнів з основними історичними етапами становлення української державності;
- виховувати повагу та шанобливе ставлення учнів до державних символів, національних та етнічних культурних та релігійних традицій всіх етносів, що проживають на території України;
- виховувати негативне ставлення та несприйняття різних форм дискримінації, насильства та жорстокості, актів військової агресії;
- виховувати вміння розрізняти, відокремлювати та протидіяти фактам українофобства, аморальності, сепаратизму, шовінізму та фашизму ;
- сформувати позитивне бачення власного майбутнього, майбутнього України та її народу та впевненості в перемозі справедливості над жорстокістю, беззаконням.
Свою Україну любіть.
Любіть її … Во врем’я люте.
В останню тяжкую минуту
За неї Господа моліть.
Т.Г.Шевченко
Тип уроку: інтегрований урок
Обладнання: клас оформлено відповідно до тематики уроку, розміщено державні символи, листівки, малюнки.
Технічні засоби навчання: мультимедійна дошка, ноутбук, програмне забезпечення на базі ОС Windows для відтворення відео та звуку.
Додаткові інформаційні джерела для учнів:
1. Блог «Історія в Плетеноташлицькій школі» сторінки: «Історія державного гімну» ; «Хроніки Майдану. Як це було…»; «200 років від народження Т.Г.Шевченка присвячується…».
2. МАЙДАН 18-20 ЛЮТОГО: ЯК УСЕ БУЛО
Проект студії Universal Exports, розроблений громадськими активістами
3. Інтернет видання «Українська правда», сторінка «На війні як на війні. Щоденник солдата».....
Технічні засоби навчання: мультимедійна дошка, ноутбук, програмне забезпечення на базі ОС Windows для відтворення відео та звуку.
Додаткові інформаційні джерела для учнів:
1. Блог «Історія в Плетеноташлицькій школі» сторінки: «Історія державного гімну» ; «Хроніки Майдану. Як це було…»; «200 років від народження Т.Г.Шевченка присвячується…».
2. МАЙДАН 18-20 ЛЮТОГО: ЯК УСЕ БУЛО
Проект студії Universal Exports, розроблений громадськими активістами
3. Інтернет видання «Українська правда», сторінка «На війні як на війні. Щоденник солдата».....
Додаткові матеріали для завантаження:
Відео-презентація "Думка"
Олександр Лишафай
"Мамин оберіг"
Схема 1 "Українська державність" завантажити |
Схема 2 "Український солдат" завантажити |
Додаток 1 Публікація "Державний прапор України" формат.pub завантажити |
Додаток 2 Карта України Приклад оформлення |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.